onsdag 25 juni 2008

Det är ju ingen idé att skriva ett eget inlägg när man kan sno nån annans

Igår har jag chattat i tre timmar, nej tre plus en timma, med andra medlemmar i the Young Clergy Women project. Det har varit vansinnigt roligt, inspirerande och förvirrande. Vid något tillfälle var vi elva-tolv stycken som alla "pratade i munnen" på varandra, men det fungerade.Det är roligt att upptäcka hur lika vi är, hur mycket humor vi delar, och hur mycket vi kan vara varandra till stöd. Mm, jag gillar internet! Och jag ser verkligen, verkligen fram emot att åka till USA i sommar och träffa några av dessa fantastiska kvinnor i "verkligheten".

och det är naturligtvis Maria som skrivit. Hon började en timma tidigare än jag, men bloggade istället för att avsluta med ytterligare en timma...

5 kommentarer:

Maria sa...

*asg*

Evas blogg sa...

Ska du till USA i sommar?

Jeez sa...

Eva, dt ska jag! Jätteroligt med en predikokonferens.

Evas blogg sa...

Härligt. Var i USA?

Jeez sa...

Vi ska till Washington DC, men flyger via NY så vi får någon dag innan att shoppa loss på :-)