måndag 3 december 2007

Frågor i natten

Jag borde egentligen gå och lägga mig. Alla papper är i ordning och jag är så förberedd jag kan vara för morgondagen. Men nej, sitter och funderar på om jag har något att blogga om idag. Bestämmer mig för att bespara er ännu en vardagsskildring ur Mitt liv som mamma. Då får jag mejl. Från Svenska Kyrkans Unga*. Jag ska komma ihåg att fortsätta vara medlem nästa år (om jag vill det och det vill jag ju förstås).

Klockan är 23.01. Det är naturligtvis (?) ingen som sitter och mejlar alla medlemmarna "för hand" vare sig nu eller nån annan gång. Men ändå. Klockan 23.01? Vem bestämde den tiden när man matade in allt i datorn? Och är uppgiftsinmatningen så specifik? Datum kan jag tänka mig, men tid? Johan, har du med det här att göra?

*Ohohoh, nu när jag kollar på hemsidan ser jag att de har kvällsöppet imorgon och på onsdag (förutom idag, men det är ju försent nu) på kansliet. Man kanske skulle busringa lite???

Inga kommentarer: