fredag 21 november 2008

Sommarfångst

I somras när vi åkte ut på vår roadtrip Stockholm - Skellefteå - Wasa - Lill-Gyltö - Stockholm hade Elias en egen kamera. Och han tog kort. Det var bortglömt men de hittade jag nyss. Så klart måste en del publiceras!


Mamma sitter fram och fixar musiken

Lego är bra att fördriva tiden med när man åker långt.

Usikt från ett bilfönster.

Högakustenbron

Framme i Bjurliden!

Fina farmor.

Snickerboa.

Blommor.

Min kojtrappa. Och mina nya träskor.

Syster. I Rauma.

Mästerfotografen.

På väg...

Pappa, nästan lika bra fotograf som jag.

Syster, kusin Linnea och tante Grete på Gyltö.

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag skulle nog vilja påstå att pojken inte är helt obegåvad med en kamera...

Jeez sa...

Så sant. Men det är ju också fördelen med att fota digitalt. Man kan ta många suddiga sk konstnärliga (!) bilder, närbilder osv. Det roligaste är ju att se vad han tycker är intressant. Typ en spik i kojväggen, lillasyster (favoritobjekt no 1), glass...

Ms Garbo sa...

Elias!
Hälsa mamma att de där snyggablå blommorna heter Lupiner!

:)