lördag 29 mars 2008

Nyklippt

12 kommentarer:

Carina W sa...

Läckert!

Anonym sa...

Wow! Kul att se dig :) Fräsigt!

séra Jónatan sa...

Sisådäne! Uppklippt är alltid snyggt, så också på dig!

Jeez sa...

en tacker allehopa!

Miriam W Klefbeck sa...

Fint!!!

Pihlina sa...

Shit pommes!!! Sketasnyggt!

Anonym sa...

Jättesnyggt :)
och roligt att se hur du ser ut!

Petra sa...

Oj, det var ett rejält klipp (om man ska tro att din presentationsbild är någorlunda aktuell)! Snyggt blev det tycker jag!

Per Hökpers sa...

Verkligen snyggt!

Anonym sa...

Det var grejer
Fin hårfärg också

Jeez sa...

Jag är överväldigad. Kul att ni gillar det!

Och hårfärgen är helt min egen (vilket en grå tofs därbak vittnar om för den som får se mig bakifrån...).

Presentationskortet är 4 år gammalt, men jag har haft längre hår igen nu innan detta klippet så det är inte så långt från verkligheten...

Evas blogg sa...

Jättesnyggt! Kände inte igen dig från presentationsbilden, du ser annorlunda ut på bilderna.