fredag 21 mars 2008

Jag och böcker

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick samma, trots att jag aldrig glömt att kliva av bussen pga av en bok (eftersom jag inte läser på bussen av just den anledningen. man är väl inte dum heller;)

SqZ sa...

63% boknörd. Jag blev rekommenderad att köpa ett par läsglasögon!!

Anonym sa...

Själv är man ju grymt nördig!

Tack för ett underbart test.

Maria sa...

Mes! Jag blev 75 % boknörd, trots att jag då och då ger bort/säljer böcker...

Jeez sa...

drottningen, det var väl det de visste!

sqz, marginalen är hårfin!

hosanna, stornörd!

maria, just därför!!!

Evas blogg sa...

Själv var jag 65%. Inte riktigt lika nördig som dig m a o :-)

Maria sa...

*gääääsp* blogga då!

Anonym sa...

jag fick 71.. hade velat kunnat se vad jag svarade fel på på, eftersom jag inte googlade på Solstorm och så vidare. kul, tack för länken!