måndag 4 juni 2007

En vanlig dag

06.30 Allmän föräldraväckning
07.00 Frukostservering
07.45 Ivägskickning av make och son
10.00 Färg- och klipptid
Vardagsfilosoferande
12.30 Lunch
13.00 Surftid på biblioteket
14.00 Date med fotograf inför tidningsartikel
Upprepade samt misslyckade försök till telefonkontakt med
arbetsgivarorganisation samt hantverkare.
15.00 Dagishämt
Lekplatslek
Konfliktlösning i sandlådan
Konfliktlösning i hemmet
Försök till middagsmat
Bolibompa
Konfliktlösning i sängen
20.00 Son sover+ make hemma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Livspusslet, di kallart.

http://helgo.net/e/wood/schema070419.shtml

séra Jónatan sa...

Vad skönt att det finns fler som kan återberätta en dag med tider. Jag kan det inte. Det viktiga för mig att veta vad jag har gjort och om det har burit mig framåt.
Din blogg har jag lagt till på min sida. Den verkar lovande!

Maria sa...

hej vännen! till slut fattade jag *ler* välkommen!