fredag 7 september 2007

Uppdatering

Jag tror att det gick bra. Men hjärnan var nog inte fullt så uppkopplad som jag hade hoppats.


Ester fick gå på promenad med Essa. De hade det bra. Första gången hon hade barnvakt minsann. Även om det nu bara var en timma.


Nu ska jag och Ester träffa en god vän, äta gott, prata och softa lite. Det behövs. Gissar att maken kan behöva slippa mitt jiddrande om allt jag sagt och inte sagt och borde sagt. Och jag kan behöva slita mig från datorn en stund.

Förresten. En från utbildningsradion ringde. Hade hittat mig via makens blogg. Det är ju rätt kul. Fast de ville inte intervjua mig utan ha lite namn. Det fick de inte. Bara ett att nysta vidare med. Jag känner mig lite bitter. Nog hade de kunnat komma på något litet att intervjua mig om?

Inga kommentarer: