söndag 30 september 2007

En eftermiddag i slutet av september



11 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Mmmm. En mycket bra dag. Det där är lite farligt för mig, jag... jag är ju lite hård på kontorsmaterial, jag känner hur det lixom drar i KöpaPapperochRoligaPennor-tarmen...

Jeez sa...

jag vet... man får räkna till tio och bestämma sig för att spela alfapet istället ;-)

Anonym sa...

finfint! verkligen stylish :-)

Evas blogg sa...

Har du scrappat? Jättesnygg sida!!

Jeez sa...

josephine, tack!

eva, japp. Det gav mersmak. Men jag ska nog försöka undvika att bli ensam-scrappare utan istället göra det i grupp. Håller du på?

Evas blogg sa...

Ja, jag har nu gjort mitt fjärde album sen i våras. Pappa ska få det senaste i 95-årspresent. Så gör jag en del kort också. Det är så roligt men är farligt tidskrävande :-)!

Ms Garbo sa...

Jo, den blev himla fin, din scrap...

Jeez sa...

eva, roligt! just det där att ge bort album tilltalar mig :-)

Evas blogg sa...

Hur fick du till de snygga bokstäverna?

Jeez sa...

Det var nåt alfabet man klippte ut med en QuickCut. Det var ju riktiga pors som lurade in oss i detta, så de har en massa grejjer.

Evas blogg sa...

sådana scrappolare vill jag också ha :-)!