torsdag 14 juni 2007

Överraskning

I tisdags lämnade jag ett meddelande hos hantverkarchefen. Igår fick jag inte svar då jag ringde men alldeles nyss ringer han upp. Jag som hade laddat. Men han konstaterade bara att de inte hunnit färdigt och att de kan komma på fredag. Jättebra sa jag och så dubbelkollade jag att de hade koll på att det handlade om högskåp med överskåp. Nu räcker det med missförstånd.


Jesus var ju hantverkare slår det mig. Undrar om han hade samma problem med sina kunder som dagens hantverkare? Och om hans kunder hade samma sorts problem som jag?


Borde kanske inte lika höga förväntningar på "mina" hantverkare, men jag hoppas på denna effekt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Såg just din bildtext: Jag är den jag är. Lite... ambitiöst? *ler*

Jeez sa...

Man kan se det så, men det är inte rätt ;-)