onsdag 27 juni 2007

Nej...

...jag föder inte barn. Jag väntar fortfarande.

Något jag inte längre väntar på är min födelsedagspresent från hela familjen. Den levererades inramad och klar igår:


En Lisa Rinnevuo är det ska kanske tilläggas...

Jag har haft lite problem med var den ska få bo. Vi har inte jättemånga tomma väggar (öppen planlösning gör gärna så och vi har dessutom bokhyllor på en lång en) och den ska ju passa med de andra tavlorna man har. Men den matchar våra nya röda köksstolar så den får bo där på väggen som man också ser från vardagsrummet. Jag får dock hitta en ny tapet att täcka vitrindörrarna med (det låter kanske konstigt men det är jättesnyggt) och överge det gröna för det är inte hundra med vare sig tavla eller stolar. Och skaffa en ny matta i så fall... Om det inte finns något brilliant sätt att foga ihop färgerna förstås ...*funderar ihärdigt*

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Men vilken fin bild! Vem har målat den?

Jeez sa...

Lisa Rinnevuo, finns fler bilder att se på www.sodragalleriet.se under grafik. Jag älskar hennes stil!

Maria sa...

Åh, nej, måste du shoppa lite! Fy vad trist *sarkasmen dryper* Härligt med Lisan, vår hänger numera i hallen faktiskt.

Jeez sa...

jag vet, det är synd om mig.