torsdag 1 november 2007

Krönikan

Här finns den att ladda ner. Nr 5/2007, finns på sidan 11.

9 kommentarer:

Anonym sa...

fin :-)

det blir ofta att jag tvättar eller dammsugar på en söndag... och nog kommer tanken ibland "det är ju en vilodag egentligen..." *ler*

Anonym sa...

sugEr ska det stå förstås.

Maria sa...

Jag älskar att Kyrkfack är "bland kyrkoanställda en av de mest lästa tidningarna". Hihi. Jo, inte många andra läser den ju, och de flesta föredrar KT, eller, o fasa, SPT...

Nåja, bortsett från det var det 1. en alldeles utmärkt krönika med mycket igenkänningsfaktor, och dessutom vacker, och 2. en mycket bra bild på dig (tur det, i en tidning så dominerad av bilder på grånande gubbar). Bra jobbat!

Jeez sa...

tack så micket! (och bilden är en favorit)

séra Jónatan sa...

Det är alltid roligt att se hur folk (läs: du) ser ut. Nu vet jag det!
Krönikan var inte så dum heller.

Anonym sa...

Du har talang för krönikans balans mellan kul och tänkvärt. Det är dock roligare att läsa på papper, så jag läste den hos svärmor.

Jeez sa...

sera jonatan, om jag nu ser ut så fortfarande! Fast grunden är förstås densamma även om håret växer...

Enar, tidning är faktiskt trevligt live. Allt är inte bäst med nätet. Och praktiskt att då ha en svärmor som är medlem :-)

Anonym sa...

Mycket praktiskt. Nu väntar vi bara på Signe.

http://www.svenskakyrkan.se/luleastift/signe/index.htm

Evas blogg sa...

Fin reflektion över vilodagen, som inte är helt enkel att få till i vår tid.