söndag 15 juli 2007

Inget särskilt alls

Idag har dottern velat vara nära nära så vi har legat i soffan och sovit i flera omgångar. Skönt. Däremellan har jag plockat och dammsugit lägenheten. Och rensat garderoben! Det borde jag göra oftare...

Son och make cyklade till Rålis för lek och skutt och kom hem lagom till middagsgäster från Gävle. Tror nog det var ett år sen vi träffades sist och det är dessvärre vi som är sämst på att åka uppåt och hälsa på. Men vi hinner träffas mer imorgon och har bestämt träff på em i Vasaparken. Gravida och nyförlösta kan sitta i skuggan, barnen kan leka och klättra och övriga kan snacka bort en timma eller två. Härligt!

1 kommentar:

Ms Garbo sa...

Ajaaaa. Sen ligger ju Ritorno inom räckhåll också!

Idag börjar min semester. Nu äter jag frukost, sen ska jag packa bilen :)