måndag 2 juli 2007

Bf +4

Maken är på jobbet. Sonen tittar på Trolltider och jag laddar för en heldag själv med honom. Han vill till "dinusauriemuséet" men det orkar inte jag. Nu på sommaren kan jag inte skylla på måndagsstängt, men han går att övertala... Jag har tänkt mig utelek i inhägnad lekpark (så jag kan sitta och vila medan han rasar av sig i rutschkanor, klättersställningar och gungor) och biblioteket (dels gillar sonen det och dels har vi en hel hög med böcker som måste lämnas tillbaka nu).

Jag undrar om kyrkfiket är trevligt att äta lunch på?!

11 kommentarer:

Carina W sa...

Ptja...BB har väl helt OK lunch. Och så finns det ju en massa andra saker du kan göra medans du ändå är där liksom. ;-)

Jeez sa...

*asg* om bara barnet ville komma ut. konstaterade nyss med Essa att det nog är en pappas tjej/kille eftersom han föredrar om barnet kommer ut i morgon efter hans skiktröntgen...

Ms Garbo sa...

BB?


*asg*

Anonym sa...

nu kommenterar jag helt fel inlägg, men jag funderar på den där kossan din son fick vid dopet, om man köper en ko.. får man något slags papper på det eller måste man rita själv? jag hittar liksom ingen info på hemsidan

Anonym sa...

ähh.. har du åkt för att föda barn nu?

Jeez sa...

Nix. Inget BB för mig ännu...

Jag tror att man hittar projekten genom att söka på länder och projekt... inte på den där vattensidan som först poppar upp utan deras "mer vanliga sida"... men jag har också för mig att vi fick en egenhändigt ritad ko....

Anonym sa...

BF? Säger ni inte 'beräknad partus' därnere?

Jeez sa...

Enar, nix. Beräknad förlossning är det som gäller. Utom när det kommer till sjukskrivningen -den är till 'post partum'.

Anonym sa...

blir man sjuksriven när man har fött barn?

Jeez sa...

drottningen, nä, men innan om man har ont och sammandragningar och inte kan sköta sitt jobb.

Anonym sa...

ja såklart =) jag var lite trött där